Želite li pokrenuti posao lokalno i promovirati ga s ograničenim proračunom? Pa, postoji nekoliko marketinških metoda koje mogu imati velik utjecaj na vaše poslovanje, a ne moraju koštati puno. Ali, to može biti izazovno. Zatražite pomoć naše digital marketing agencije u Splitu za precizno kreiranje besplatnog Google unosa za vašu tvrtku. Ako tek započinjete svoj posao ili ste u poslu godinama, sljedeće tehnike mogle bi vam pomoći pronaći nove kupce u okviru vašeg proračuna.
Besplatni Google unos
Kada ljudi traže tvrtku putem interneta, koriste Google za traženje detalja. Stoga će izrada besplatnog unosa na Googleu za vašu tvrtku olakšati pojavljivanje u online pretraživanjima kupaca povezanih s tvrtkom. Obavezno navedite sljedeće podatke kao što su – naziv tvrtke, adresa, broj telefona, radno vrijeme, upute i poveznice natrag na vašu web stranicu. Svakako dodajte fotografije svoje tvrtke kako bi ljudi stekli malo povjerenja u vašu tvrtku. Google popis također omogućuje klijentima da pišu recenzije o vašoj lokalnoj tvrtki, a to će sigurno utjecati na vašu tvrtku i steći kredibilitet.
Blog
Ako želite povećati šanse da vaši klijenti pronađu vašu tvrtku na mreži, blog vam može pomoći u ovoj strategiji digitalnog marketinga. Blog može pomoći privući više prometa i sljedbenika na web mjesto, što se postupno pretvara u potencijalne kupce. Dakle, pobrinite se da objavite svježe blogove koji su informativni i trendovski. Jednom kada uspijete uspostaviti fiksnu grupu čitatelja za svoj blog, sigurno je da će oni redovito posjećivati vašu web stranicu, s šansom da ih se pretvori u kupce.
Uključite se u zajednicu
Može se činiti da je to zastrašujući zadatak kada želite promovirati svoju tvrtku na mreži. U ovom slučaju, uključivanje u online zajednicu može stvoriti veliku razliku. Uključivanje u događanja u zajednici izvrstan je način da se pojavite ispred lokalne publike. Recimo, čak je u tijeku lokalno prikupljanje sredstava, mogli biste postati sponzor ili se pridružiti lokalnoj gospodarskoj komori. To vam može pomoći da podignete svijest o robnoj marki i promovirate svoju tvrtku među lokalnom publikom.
Koristite lokalne ključne riječi
Obavezno implementirajte lokalne ključne riječi u sadržaj svoje web stranice i blogova. Ključne riječi moraju uključivati pojmove lokacije zajedno s ciljanim ključnim riječima. Također možete uključiti ključne riječi “najbolje” i “u mojoj blizini” u sadržaj.
Osigurajte dosljednost u lokalnim imenicima
Zajedno s popisom na Googleu postavite svoje poslovne profile na druge lokalne imenike. No, provjerite jesu li navedeni podaci kao što su naziv tvrtke, adresa i telefonski broj dosljedni u svim lokalnim imenicima. Ovo je važno jer većina kupaca kupuje nakon što posjete tvrtku online. Za svaki slučaj, ako kupac pokuša kontaktirati vašu tvrtku, a telefonski broj je pogrešan, zapravo gubite svoju tvrtku zbog svojih kupaca.
Ovo je samo nekoliko strategija Start Digital marketinga koje bi mogle biti uspješne u vašem poslovanju. Što više plasirate na tržište, to je vaša tvrtka izloženija. Promovirajte svoju tvrtku lokalno i uskoro ćete imati mnogo kupaca!