Želite svoju firmu oglašavati na Google-u i poboljšati svoje poslovanje? Onda biste trebali odmah početi koristiti Google Ads – Google oglasi – oglašavanje. Obratite nam se s povjerenjem! Ako tek počinjete koristiti Google Ads za Vas smo pripremili 300 EUR BONUS dobrodošlice.
Oglašavanje pomoću Google oglasa (Google Ads)
Kako započeti s Google Ads-om?
Da biste započeli s Google Ads-om, trebate stvoriti račun i postaviti svoju kampanju. Morate odabrati vrstu oglasa koje želite pokrenuti i postaviti svoj budžet. Također morate stvoriti oglase i ciljati svoju publiku.
Naši stručnjaci za Google Ads mogu vam pomoći:
- Stvaranju učinkovitih oglasa: Naši stručnjaci će vam pomoći stvoriti oglase koji su uvjerljivi i persuazivni.
- Ciljanju oglasa na prave osobe: Pomogamo vam ciljati oglase na ljude koji su najvjerojatnije zainteresirani za vaše proizvode ili usluge.
- Praćenju rezultata: Pomogamo vam pratiti rezultate kako biste vidjeli kako se vaše kampanje ponašaju.
Kontaktirajte nas danas i saznajte više o tome kako vam Google Ads može pomoći u rastu vašeg poslovanja.
Nudimo razne pakete Google Ads-a koji odgovaraju svim proračunima. Naši paketi uključuju:
- Stvaranje i postavljanje oglasa: Stvorit ćemo i postaviti vaše oglase za vas.
- Upravljanje kampanjama: Upravljat ćemo vašim kampanjama za vas, uključujući praćenje rezultata i prilagodbe prema potrebi.
- Izvještavanje: Redovito ćemo vam pružati izvješća o svojim kampanjama.
Spremni za početak? Kontaktirajte nas danas i započet ćemo s Google Ads-om danas!
Gdje se mogu prikazivati Google Ads oglasi?
- Google pretraživačka (search) mreža – Vaš oglas se prikazuje u obliku teksta kada potencijalni klijent pretraži ključnu riječ za koju se oglašavate.
- Google prikazivačka (display) mreža – Vaš oglas je prikazan u obliku slike na više od 3 milijuna web stranica. Ujedno, moguće je definirati točno željene portale, vrsta članaka (npr. članak o jahtama ili članci o zdravlju ili članci o marketingu) ili interese Vaših potencijalnih klijenata. Najveća prednost ove vrste oglasa je remarketing, odnosno ponovni prikaz Vašeg oglasa posjetiteljima koji su već jednom posjetili vašu web stranicu.
- Gmail oglasi – oglasi kao produžetak prikazivačkog (display) oglasa stižu direktno u mail (inbox) Vaših klijenata. Korisnici oglase mogu pročitati i po želji ih proslijediti svojim prijateljima.
- YouTube oglasi – video oglasi koji se prikazuju željenoj i određenoj publici kada pretražuju,tj. gledaju videa na YouTube .
Što se može ostvariti putem Google oglasa?
- Oglašavanjem putem Google Ads oglasa možete ostvariti bilo koji cilj važan za vaše poslovanje:
- Veći broj posjetitelja na Vašoj web stranici
- Veći broj kupovina na Vašem webshopu
- Više upite za vase proizvode ili usluge
- Jače širenje svijesti o Vašem brendu tzv. brand awareness ili razni drugi ciljevi/povećanja koje želite postići
- A najveća prednost Google Ads oglasa putem tražilice je što preko takvih oglasa na svoju stranicu dobivate one ljude koji traže upravo to što vi nudite. Plaćate tek kad netko klikne i dođe na Vašu web stranicu, a oglasi se prikazuju samo onima koje odredimo kao ciljanu publiku. Zato su Google oglasi najisplativiji oblik oglašavanja.
Želite sami izraditi svoje oglase i upravljati svojom Google Ads računom? Imamo i tu rješenje za Vas – Individualni tečaj za Google Ads
Ako imate želju i vrijeme da naučite samostalno voditi svoje Google oglase, nudimo vam individualni tečaj. Individualnu edukaciju radim uživo ili kroz video poziv i dijeljenje ekrana. Naučit ćete kako kreirati svoje Google oglase i uspješno upravljati svojom Google Ads kampanjom.
Obratite nam se s povjerenje te uložite svoj novac pametno i uz pomoć Google oglasa napravite uspješno ciljano oglašavanje!
Google Analytics
Google Analytics je jedan od najmoćnijih alata za praćenje i analizu prometa na Vašim web stranicama. Navedeni alat nudi veliku količinu podataka o Vašem prometu odnosno o tome tko pregledava Vaše stranice, što traže na tim stranicama, kako dolaze do Vaših stranica i još puno toga. Svako poslovanje kojemu je cilj uspjeh na internetu treba koristiti Google Analytics.
Da li koristiti internet za oglašavanje ?
Analiza prometa Vašeg website-a je najbitnija stavka u pronalaženju pravog puta do uspjeha. Uz podatke koje se mogu izvuči iz alata kao što je Google Analytics možete odrediti točnu putanju Vašeg poslovanja kako bi postigli najviše u najkraćem mogućem roku.
Što se sve može vidjeti iz izvještaja Google Analytics:
- Broj posjeta Vašeg website-a
- Popis lokacija s kojih dolazi Vaš promet
- Izračun vremena zadržavanja Vaših posjetitelja
- Popis ključnih riječi pomoću kojih su došli do Vašeg website-a
- Kako ostvarujete Vaše unaprijed definrane ciljeve…
- …ima tu još puno, puno naprednih izvješća