Želite svoju firmu oglašavati na Google-u i poboljšati svoje poslovanje?  Onda biste trebali odmah početi koristiti Google Ads – Google oglasi – oglašavanje. Obratite nam se s povjerenjem! Ako tek počinjete koristiti Google Ads za Vas smo pripremili 300 EUR BONUS dobrodošlice.

Oglašavanje pomoću Google oglasa (Google Ads)

Kako započeti s Google Ads-om?

Da biste započeli s Google Ads-om, trebate stvoriti račun i postaviti svoju kampanju. Morate odabrati vrstu oglasa koje želite pokrenuti i postaviti svoj budžet. Također morate stvoriti oglase i ciljati svoju publiku.

Naši stručnjaci za Google Ads mogu vam pomoći:

  • Stvaranju učinkovitih oglasa: Naši stručnjaci će vam pomoći stvoriti oglase koji su uvjerljivi i persuazivni.
  • Ciljanju oglasa na prave osobe: Pomogamo vam ciljati oglase na ljude koji su najvjerojatnije zainteresirani za vaše proizvode ili usluge.
  • Praćenju rezultata: Pomogamo vam pratiti rezultate kako biste vidjeli kako se vaše kampanje ponašaju.

Kontaktirajte nas danas i saznajte više o tome kako vam Google Ads može pomoći u rastu vašeg poslovanja.

Nudimo razne pakete Google Ads-a koji odgovaraju svim proračunima. Naši paketi uključuju:

  • Stvaranje i postavljanje oglasa: Stvorit ćemo i postaviti vaše oglase za vas.
  • Upravljanje kampanjama: Upravljat ćemo vašim kampanjama za vas, uključujući praćenje rezultata i prilagodbe prema potrebi.
  • Izvještavanje: Redovito ćemo vam pružati izvješća o svojim kampanjama.

Spremni za početak? Kontaktirajte nas danas i započet ćemo s Google Ads-om danas!

Gdje se mogu prikazivati Google Ads oglasi?

  • Google pretraživačka (search) mreža – Vaš oglas se prikazuje u obliku teksta kada potencijalni klijent pretraži ključnu riječ za koju se oglašavate.
  • Google prikazivačka (display) mreža – Vaš oglas je prikazan u obliku slike na više od 3 milijuna web stranica. Ujedno, moguće je definirati točno željene portale, vrsta članaka (npr. članak o jahtama ili članci o zdravlju ili članci o marketingu) ili interese Vaših potencijalnih klijenata. Najveća prednost ove vrste oglasa je remarketing, odnosno ponovni prikaz Vašeg oglasa posjetiteljima koji su već jednom posjetili vašu web stranicu.
  • Gmail oglasi – oglasi kao produžetak prikazivačkog (display) oglasa stižu direktno u mail (inbox) Vaših klijenata. Korisnici oglase mogu pročitati i po želji ih proslijediti svojim prijateljima.
  • YouTube oglasi – video oglasi koji se prikazuju željenoj i određenoj publici kada pretražuju,tj. gledaju videa na YouTube .

Što se može ostvariti putem Google oglasa?

  • Oglašavanjem putem Google Ads oglasa možete ostvariti bilo koji cilj važan za vaše poslovanje:
  • Veći broj posjetitelja na Vašoj web stranici
  • Veći broj kupovina na Vašem webshopu
  • Više upite za vase proizvode ili usluge
  • Jače širenje svijesti o Vašem brendu tzv. brand awareness ili razni drugi ciljevi/povećanja koje želite postići
  • A najveća prednost Google Ads oglasa putem tražilice je što preko takvih oglasa na svoju stranicu dobivate one ljude koji traže upravo to što vi nudite. Plaćate tek kad netko klikne i dođe na Vašu web stranicu, a oglasi se prikazuju samo onima koje odredimo kao ciljanu publiku. Zato su Google oglasi najisplativiji oblik oglašavanja.

Želite sami izraditi svoje oglase i upravljati svojom Google Ads računom? Imamo i tu rješenje za Vas – Individualni tečaj za Google Ads

Ako imate želju i vrijeme da naučite samostalno voditi svoje Google oglase, nudimo vam individualni tečaj. Individualnu edukaciju radim uživo ili kroz video poziv i dijeljenje ekrana. Naučit ćete kako kreirati svoje Google oglase i uspješno upravljati svojom Google Ads kampanjom.

Obratite nam se s povjerenje te uložite svoj novac pametno i uz pomoć Google oglasa napravite uspješno ciljano oglašavanje!

Google Analytics

Google Analytics je jedan od najmoćnijih alata za praćenje i analizu prometa na Vašim web stranicama. Navedeni alat nudi veliku količinu podataka o Vašem prometu odnosno o tome tko pregledava Vaše stranice, što traže na tim stranicama, kako dolaze do Vaših stranica i još puno toga. Svako poslovanje kojemu je cilj uspjeh na internetu treba koristiti Google Analytics.

Da li koristiti internet za oglašavanje ?

Analiza prometa Vašeg website-a je najbitnija stavka u pronalaženju pravog puta do uspjeha. Uz podatke koje se mogu izvuči iz alata kao što je Google Analytics možete odrediti točnu putanju Vašeg poslovanja kako bi postigli najviše u najkraćem mogućem roku.

Što se sve može vidjeti iz izvještaja Google Analytics:

  • Broj posjeta Vašeg website-a
  • Popis lokacija s kojih dolazi Vaš promet
  • Izračun vremena zadržavanja Vaših posjetitelja
  • Popis ključnih riječi pomoću kojih su došli do Vašeg website-a
  • Kako ostvarujete Vaše unaprijed definrane ciljeve…
  • …ima tu još puno, puno naprednih izvješća

Što Vam sve Google Analitika može reći ?

Tko i kada posjećuje vaš website

Tko su ti ljudi koji dolaze na moj site? Otkuda i kada dolaze? Koliko imaju godina? Sigurni smo da biste željeli znati.

Što rade posjetitelji na Vašem website-u

Doznajte kako se kreću posjetitelji jednom kada stignu na Vaš site, da li kupuju, da li se pretplaćuju, da li im je zanimljiv Vaš sadžaj. Da li ostaju tu dugo ili odmah odlaze. Mi ćemo Vam pomoći da ih zadržite što duže, da ih pretvorite u aktivne posjetitelje koji donose profit.

S kojih internet stranica dolazi promet

Saznajte koje Vam stranice šalju najviše prometa. Da li netko dolazi direktno na Vašu stranicu ili preko nekog drugog site-a. Da li su društvene mreže zaslužne za Vaš promet ili je to jednostavno promet koji ste sami kupili npr. preko Google Adwords-a ili drugih servisa.

Kolika je uspješnost Vaših marketinških inicijativa

Od svih marketinških inicijativa koje ste poduzeli koje su najučinkovitije? Saznajte da li postoje ikakve prepreke i problemi koje trebate riješti da bi postigli uspjeh.

Sve o Vašem website-u s tehničke i korisničke strane

Doznajte da li su Vaše stranice prijateljski nastrojene prema posjetiteljima, ali i prema internet tražilicama. Koliko je potrebno da pretvorite posjetitelja u klijenta. Testirajte sve, od brzine učitavanja stranica, veličine teksta, boja, do slika, videa, cijena i još puno toga. Ne prepustite ništa slučaju.

Koji su Vaši proizvodi i usluge najuspješniji

Ukoliko imate webshop ili prodajete neke usluge možete postaviti e-commerce opciju kako bi pratili koji su Vam proizvodi i usluge najprodavaniji odnosno najuspješniji. Pratite sve transakcije, njihovu količinu, prihode, prosječnu vrijednost te vrijeme i dane kada te konverzije nastaju.